Кількість
|
Вартість
|
||
|
1. Конструкція максимально спрощена. Система HIC (промпідшипники закритого типу).
Небагато про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії використовується через свою легкість і надійність. До її складу входить сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній частині вилки, компресія утримується за рахунок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
Компресія – це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Нова рама даного самокату посилена та виконана з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса моделі діаметром 110мм з великою жорсткістю, виконані з PU (поліуретан). Алюмінієві диски.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним та зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека вкрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить найкраще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, тобто грипси, у даного самокату виконані з міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самоката.
Матеріали:
Конструкція – 50% високоміцний алюміній (рама), 50% сталь (кермо);
Колеса – 110 мм PU (кольоровий поліуретан);
Диски коліс - високоміцний алюміній (анодоване фарбування);
Ширина керма – 50 см;
Розмір деки – 50*10 см;
Висота керма від підлоги – 84 см;
Затискання керма на 4 болти (затискання керма необхідно починати з нижнього болта до верхнього);
Ручки – гума (двокольорові);
Пеги – 5,4 см;
Максимальне навантаження 100 кг.
* Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження